M'han estafat....

dilluns, de juny 01, 2009, Posted by Albert, 18 Comments









M'han estafat, he caigut de cuatre potes, ho reconec, i no em considero ruc, ni molt menys, però me l'han fotut doblegada..us explico.



Gràcies a Facebook, el Club Blinko, m'ha estafat, si,si estafat uns 25 € aproximadament, a raó de 0,60€ cada dia.

El tema va anar així: Navegava al facebook, i s'anunciava que alguns amics meus havien fet un test d'inteligència amb els diferents resultats publicats i se'm convidava a superar-los.Dit i fet em vaig decidir a fer-lo, després d'estar uns 3 minutets, i amb totes les respostes fetes perfectament, em convidaven a saber el meu resultat enviant un sms a raó d'un preu (el tipic en aquestos casos), el qual vaig accedir, encuriosit per saber el grau de la meva sublim inteligència.
Fins aqui tot normal, jo m'havia gastat uns eurets en una merda de test , però mira tu ...
Al dia següent, vaig rebre 2 sms, d'un tal club blinko per promocionar jocs,politons i xorrades varies, les quals mai he jugat ni accedit ja que no m'agraden, per tant que procedeixo a esborrar aquestos missatges, us he de dir que em va costar relacionar aquestos missatges amb el test fet el dia anterior.

Així van anant passant cada dia, rebent 2 sms , i jo esborrant-los.

El tema em começava a tocar els nasos, i ja em vaig ensumar una ensarronada, però no vaig fer cap gest, fins a data d'avui que he rebut la factura del mòbil, i on el seu consum s'ha multipicat per 2 aproximadament.He mirat la factura i no he vist res estrany, fins que he vist els missatges sms , s'han cobrat els missatges que jo rebia i després esborrava !!!! s'han cobrat a raó de 0,30€+IVA per missatge !!!! , i penseu que rebia dos cada dia.
Estava molt cabrejat, ja que no veia solució, com em dono de baixa d'això ? He trucat a telefonica, m'he trobat en un bucle infinit i no he pogut parlar amb ningú , només amb una màquina, encara que tampoc crec que m'haguesin solucionat res, ja que ells són iguals de partíceps en aquesta estafa.
Finalment , consultant a internet , he consultat foros, i la solució és enviar 2 SMS amb la paraula BAJA, ja veieu, encara he de pagar...espero que el tema estigui solucionat.
En situacions com aquestes t'adones lo vulnerables i dèbils que som els consumidors, un s'esforça a treballar i donar els millors resultats als clients i el millor rendiment possible al meus caps, per trobar-te amb morts de gana que es dediquen a estafar miserablemt.
Ja no són pels 25 € , que se'ls poden fotre per allà on els hi capigui, em cabrejo i em negiteixo per un sistema que permet , alberga i dona cobertura legal a situacions com aquesta, però en fi com dic moltes vegades, és el país que tenim i no podem fer-hi, o potser sí ??
Espero que aquesta lectura us serveixi , si mes no , per no caure en un parany i donar diners a uns lladres vestits de 0 i 1 .

18 Comments

L'Ignorant Mig-Ocre @ dilluns, 01 de juny, 2009

Els nostre govern, hauria de pendre mesures en aquest assumptes de "estafa". La impunitat amb la que actuen, es un escàndol.

Salutacions, company.

Albert @ dilluns, 01 de juny, 2009

Bones JOsep, ja veus com està el tema....SI puc demà trucaré a la oficina de consum de telecomunicacions del ministeri d'industria, si mes no, haure de notificar que hi ha lladres campant tranquilament.....

Carquinyol @ dimarts, 02 de juny, 2009

A la meva dona també li va passar el mateix per un altre motiu, realment això del Blinko és de jutjat de guàrdia, sort encara que el seu telèfon era de prepagament i posem poquet saldo.

Realment és una veritable vergonya.

Martín L. @ dimarts, 02 de juny, 2009

Si fa falta denunciants avisa'm. Ja deia jo que darrerament en queia molt el pel... el meu cas va ser baixant el codi per descarregar sense virus un programa d'edició de video, i el "virus" se'm va instal·lar al mobil. Encara no he rebut la factura, però, de 15€ a 39€ és massa tot tenint en conte el munt de felicitacions que he fet als colegues pel Barça.

Albert @ dimarts, 02 de juny, 2009

Carquinyol: ja veus aqui no es salva ningú.....

Martin: es mereixen que els denuciïn , encara que no jugis ni vulguis res, al fina let fan caure, misserables.
Espero que sigui lleu lo teu....

Julen Arké @ dimecres, 03 de juny, 2009

Ostres, Al! no pensaba que hi cauries!
Els jocs per saber qui es mes llest que tu al facebook son Word challeng, Braing...tots son del mateix grup. I en cap moment t'ens que donar dades bancaries, o pagar res...
En fi, això de Blinko jo no hi he caigut, perquè al facebook només tinc 4 amics, i clar, els resultats que et mostren son de 5 o 6, i surt la mateixa gent, amb coificients molt diferents xD
Apa, la propera vegada que vulguis llançà 25 euros, avisa! XD

Albert @ dimecres, 03 de juny, 2009

julen: ja veus noi, aqui piquem tots com a rucs, per el que he sentit aquestos de blinko, son molt "coneguts"....

Babunski @ dijous, 04 de juny, 2009

Doncs em sap greu per tu, però gràcies per avisar-nos. I mira que he estat temptat d efer el test aquest!

Albert @ dijous, 04 de juny, 2009

Gràcies babunsky, doncs ja saps , no cal que el facis, ja he fet el ruc i el poc inteligent jo per vosaltres.....

Ferran Porta @ diumenge, 07 de juny, 2009

Osti, què fort! Entenc perfectament la teva ràbia, Albert: com dius, no són tant els diners -que també, però sobretot el fet que, en un estat de dret, el propi estat permeti que això passi! Com és que els responsables d'aquesta merda de Blinko, o com es digui, campen lliures? A la garjola, home, per xoriços!!

Espero que se't solucioni ja!

zel @ diumenge, 07 de juny, 2009

Encara rai...el meu fill va tenir la brillant idea de respondre un sms de no sé quin número (ho guardo perquè ho tenim en mans d'un advocat) durant 3 dies seguits, li van comptabilitzar el mateix missatge entre dues i tres vegades cada minut, factura de 8 fulls, 1068 euros!!!! Apa, què et sembla? Són uns cabronassos, tots ens responien, que era un missatge "arrastrado", un error, però ningú ens ha tornat res de moment.

Albert @ dilluns, 08 de juny, 2009

Ostras Zel, deu n'hi do.....si ja veus la questió és no treballar i estafar a la gent......

Ferran: I tant campant que circulen aquesta gent, i com dic, les platarformes que donen crèdit a que això passi, s'hauria d'imposar una mica més de cordura i dignitat empresarial....que hi farem.....però aqui tot funciona igual, avui per "error" m'han cobrat 2 cops el lloger del cotxe de les vacances d'agost, i mira anem fent...si cola , cola.....

Anònim @ dilluns, 08 de juny, 2009

I si denunciem???

Perquè jo fa dos dies vaig caure en el mateix... argh!!!!

A on dius que has enviat el missatge "baja"???

Alepsi

Ferran Porta @ dilluns, 08 de juny, 2009

És ben bé que en aquest país nostre, els rebuts, els càrrecs bancaris, les factures... tot s'ha de revisar, sempre, amb quatre ulls. Quina pena de país, déus.

locarles @ dilluns, 08 de juny, 2009

Diuen que en temps de crisi s'aguditza l'enginy. Casundena, se les empesquen totes.
Almenys aquest post servirà d'avis per la resta "d'astronautes".

Anònim @ dimarts, 09 de juny, 2009

A mi m'ha passat el mateix. Cal enviar dos missatges al 55052 amb la paraula BAJA amb mayúscules. Aquesta empresa és realment "myalert" tel. 902010150 de 10.00 a 20.00. Això és una vergonya, però en aquest pais en que vivim tot està permès... així anem. Sort.

Albert @ divendres, 12 de juny, 2009

JA ho veieu, i com diu lo cares, en temps de crisi....
el que comenta anomim el la forma de donar-se de baixa, i el tema del telf. és trucar i donar-los per el cul.....cabrons....

Anònim @ dimecres, 12 d’agost, 2009

A mi també em va pasar el mateix, però am una "empresa" que es diu/deia dada.com (o alguna cosa per el estil), pero el problema es que no m'enviaven sms, sino que em sortien unes pantalletes amb una URL, com la pantalla que et surt amb "batería baja". M'enviaven 3 cada dia, i a sobre mentre estava a classe, i així durant dos setmanes que vaig decidir apuntar-me la web i al arribar a casa, entrat. Ho vaig fer i va resultar ser d'aquesta empresa, així que vaig enviar l'sms de baja i no m'ha tornat a passar.
També vaig bloquejar aquests sms, ara només rebo els de vodafone.
Bueno, crec que ho vaig bloquejar, pero desde aquell dia no he rebut res.
El més estrany de tot es que no sé d'on venien aquests "sms", ja que jo no en vaig enviar cap :S

Generated Image