1 ANY DE BLOG/BLOC

divendres, de gener 09, 2009, Posted by Albert, 13 Comments

Avui ja fa un any que vaig encetar aquest blog amb l'ànim de poder explicar coses properes i no tant properes, amb gent llunyana que a la fí cada cop s'han fet properes.
Un bloc és un altaveu a la xarxa, et fa ser més interactiu, i et possibilita conèixer altres opinions i formes de pensar, com les meves o a les antipòdes de les meves, però això fa , si més no , enriquir el coneixement personal, i això no té preu.
Aprofito doncs aquest , el meu petit altaveu, i aquesta data , per donar-vos les gràcies a tots volsatres que durant aquest any , m'heu ajudat a omplir una mica més el meu cap amb la vostra saviessa i la vostra enriquidora conversa cibernètica.
Terima Kasih ( Moltes gràcies amb Indonesi)

13 Comments

Miguel Angel "almunia" @ divendres, 09 de gener, 2009

Moltes felicitats!!!

Segueix així. He de reconeixer que alguns articles no els llegeixo, més que rés perquè la temàtica no m'atrau, però n'hi han d'altres que sí. Moltes felicitats i que siguin per molts més. A mi encara em queden un parell de mesos encara...com passa el temps!

Salutacions

Ferran Porta @ dissabte, 10 de gener, 2009

Per molts anys... i que en vinguin molts més!

Agnès Setrill. @ dissabte, 10 de gener, 2009

Et felicito! Tens moltes coses a dir, i se't nota! Fins aviat!

L'Ignorant Mig-Ocre @ dissabte, 10 de gener, 2009

Felicitats i gràcies a tu.
:)

kweilan @ dissabte, 10 de gener, 2009

Felicitats pel bloc i per l'aniversari!!

Joan Arnera @ dissabte, 10 de gener, 2009

Felicitats, i endavant les atxes!

Martín L. @ dissabte, 10 de gener, 2009

I com no! Dobles felicitats pels aniversaris! El plaer ha estat meu al comprovar que encara hi ha pel món gent que toca de peus a terra i vol continuar tocant.
Desitjo de tot cor el poder continuar per molt de temps dialogant amb un altra ment d'esquerra i alhora amb les diferències que ens fa ser més rics amb coneixements.
Tot i que sempre hauríem de fer pinya les esquerres, defenso el dret d'opinió i pensar un xic diferent; almenys nosaltres gaudim d'aquest privilegi: Pensar; i fugim de ser una colla de servents dels amos (ja m'enteneu!), per molt que els de CIU s'entestin a dir i creure que, els meus, obeeixen als altres.
La gent d'esquerres sempre gaudiran de Llibertat.
Salut i República.

Unknown @ diumenge, 11 de gener, 2009

Encara que amb retard: felicitats Albert, ja has superat els teus primers 365 dies.

Manel Escribà @ dilluns, 12 de gener, 2009

Moltes felicitats i molts ànims!

El teu bloc és un exemple a seguir per als qui tenim bloc (amb 'c' de Catalunya -jeje-), siguin o no compartides les teves reflexions, són clares i entenedores, que d'això es tracta.

A seguir així! Salut!

Albert @ dilluns, 12 de gener, 2009

MOLTES GRACIES AMICS MEUS, PER AQUESTOS COMENTARIS.
ESPERO PODER APROFITAR-ME DE VOSALTRES DURANT MOLT DE TEMPS I CONTINUAR ENRIQUIN'T-ME AMB LES VOSTRES EXPERIENCIES I COMENTARIS, JA SIGUIN ALS VOSTRES BLOCS O REPLICANT-NOS.
SALUT I MOLT FELIÇ 2009 A TOTS I TOTES

Babunski @ dimarts, 13 de gener, 2009

Moltes felicitats company! Ei, i BLOC amb C final, sense por.

zel @ dimarts, 13 de gener, 2009

Vinga noi, amunt i endavant, aguantar un any és tot un repte!

Salut, pau i ...bé, em temo que república tampoc garanteix gaire res.... petonets!

locarles @ dimecres, 14 de gener, 2009

Bonica efemèrides, felicitats!!

Generated Image