El botó de l'Euribor no funciona

dilluns, de novembre 10, 2008, Posted by Albert, 5 Comments


Com a bon ciutadà, tinc contractada una hipoteca, per tant ,estic ben casadet amb els senyors del Banc, perquè ara no et cases amb la teva parella, ho fas amb el Banc, i això és un amor durader, 30, 40 o fins i tot 50 anys, quin goig !!!!.
També és típic que darrerament , aquesta quota d'amor, cada any pugi i pugi, i s'enfili tant que ja no saps quin dia s'aturarà un xic, això si és amor.
Es veu, que aquesta quota d'amor-odi, la tipifiquen els bancs i ve donada per la confiança que tenen entre els bancs per deixar-se uns quants eurets entre ells ( bé, milers de milions d'Euros), d'aquesta relació li direm Euribor.
Doncs sembla ser que algú , sense voler, ha tocat un botonet, i això del Euribor, no funciona, tu, ara resulta que baixa i baixa, bé de fet , jo estic que m'emociono al consultar cada dia l'index Euribor.
Va fiquem dades recents, fa un mes i un dia, l'Euribor estava al seu màxim històric-histèric al 5,526%, (la ruina), però trànquils, ara porta 23 dies, si,si, 23, consecutius baixant i el situem a dia d'avui al 4,53 %, un punt en un mes !!!!.
Això que vol dir ?¿? Doncs una mica més de vidilla, als que tenim que revisar ara, i només pensar que em pot baixar la quota d'amor ( abans hipotèca), m'agafen uns ....
Esperem que no s'enterin que això no funciona, no fos que als Trichett, Solves, BCE, s'adonin i truquin al tècnic de torn per arreglar aquesta màquina.
Visca el Capitalisme !!!!!

5 Comments

Carquinyol @ dimarts, 11 de novembre, 2008

Hi ha amors que maten... ;)

Ferran Porta @ dimarts, 11 de novembre, 2008

El que jo et digui, Albert: una presa de pèl, és això de l'amor! :-)

Lo Marc @ dimarts, 11 de novembre, 2008

Sigui com sigui, sempre acabarem pagant els mateixos...

Babunski @ dijous, 13 de novembre, 2008

I després volen donar quartos als bancs encara... pobrets Fornesa, Botín i companyia, quina peneta es fan si s'arruïnen...

Alexandra @ dijous, 13 de novembre, 2008

Bé, és el que té l'amor, i ocm diu en Ferran, hi ha amors que maten....
I sobre els grans banquers, aquestos , no ens preocupem que no s'arruïnaràn pas, ja pot petar el món que a aquesta gent no els afecta.

Generated Image