Boicot a l'entrevista de Julián Múñoz a Telecinco

dijous, de novembre 13, 2008, Posted by Albert, 4 Comments


Properament la cadena Telecinco, emetrà una entrevista a Julián Muñoz, ex alcalde de Marbella. Seran les primeres declaracions que realitzarà Muñoz després de sortir de la presó.Telencino pagarà a aquest indigne personatge uns 350.000€.
Aquesta podria estar presentada, per hipòcrita i sensacionalista i "periodista" Ana Rosa Quintana.
La noticia també s'està expandint a la xarxa, però amb un sentit reivindicatiu i boicotejador per no mirar aquesta entrevista.
Us recomanaria que cliquesiu aquest link, "noveaslaentrevista", el qual jo m'adhereixo.

4 Comments

Babunski @ dijous, 13 de novembre, 2008

Tinc Tele5 desprogramada de la tele, cap problema!

Albert @ dissabte, 15 de novembre, 2008

Veig que t'avances , lo de telecinc no té nom...ara sortia el Roldàn.uff un altre cop entrevistes a xoriços...suposo que passaràn pels platós el dioni,politics corruptes de mallorca, els esportites d'elit que evadeixen impostos.....
Quin país

Ferran Porta @ diumenge, 16 de novembre, 2008

Caram, veig que Telecinco torna a ser, un cop més, a l'ull de l'huracà. Però, ¿ no haviem quedat que els catalans desintonitzàvem aquest canal, arran el suport al Manifiesto aquell ?

Vaja, jo ara me'n torno a Barcelona i aquest canal ( i em sembla que uns quants més ) t'asseguro que desapareixeran del comandament.

Albert @ diumenge, 16 de novembre, 2008

Ferran, ja veus com està el pati.
aquesta es la qualitat de la televisió generalista en un país anomenat españa i olé......

Generated Image