Toro, amigo , estamos contigo

dilluns, de març 31, 2008, Posted by Albert, 4 Comments



L’altre dia, no fa gaire, ens va arribar a les mans una revista de la protectora d’animals de Lleida, Lydia Arguilés en aquest cas.
Aquesta revista en qüestió, publica una sèrie d’escrits sobre animals, la majoria parlava de gossos abandonats, però també sobre de la caça indiscriminada de foques, braus, consells veterinaris...

Donat la nostra sensibilitat , vers el animals, he decidit , comentat un escrit.

El seu titol és “ Toro Amigo , Estamos contigo”, no cal dir ni comentar, el fàstic i repugnancia que em fa la fiesta nacional,i tot el que l’envolta.

Hem vist com any rera any , tots els governs Espanyols , amparats en que és ells li diuen la fiesta del pueblo, han recolçat , subvencionat i animat aquesta festa de la degradació de les persones vers els animals.
Està , clarissim , que per a molts països del món, és l’imatge que tenen quan senten la paraula Espanya, però és que això ja pasaba al segle XIX, per tant, ha progessat aquest país ¿¿?¿?
Si tots ens escandalitzem quan una persona maltracta un gosset, que passa amb els braus....perqué deixem que passi.

Bé doncs aquí us copio el text que parla dels nostres amics , els braus.

“Un solo grito , hasta el cielo, hasta la inmesidad. Dos mil personas en un latido , al ritmo de un tambor, al paso de un gigante, pisando fuerte y con valor.la policia acechando, espeianod, mirando..pero nosotros firmes,firmes ante el enemigo. La masa inmensa que avanza decidida y se abalanza, sobre cualquiera que quiera arrancare un trozo a esta unidad. Un solo grito u asu vez un lamento, al son del tambor, “Toro amigo estamos contigo Un grito y después otro y otro hasta eliminar a todos lo demás. La masa implacable pidiendo dignidad, respeto animal, las orejas del torero y las de su mujer.
Mientras la verdadera escoria de la sociedad, los hijos de la nueva España , los viejos también y sus padres , mujeres andando del brazo de asesino u de sádicos , e acercan a la plaza y a cada paso hacia ella, se alejan un poco mas de la humanidad.
Pagan sus entradas con nuestro dinero y subvencionan sus corridas con nuestro impuestos.
Estos son los personajillos que pudren nuestra sociedad, los que enseñan a sus hijos las crueldad, estos son; la la verdad vergüenza de España. Ellos son la parte más baja moralmente, y más alta económicamente , los asesínos de la vida , de su propia historia de la vida y de la muerte de la naturaleza
Pero los tambores no dejan de sonar , ni dejaran de resonar en sus conciencias, mientras sigan torturando , masacrando, apaleando y finalmente asesinado toros. Suenan a guerra, nuestra guerra, y representan a la anónima multitud, que poco a poco va cogiendo valor de toda la humanidad, junto a las dos mil personas que se manifestaban sus cuatro mil pies retumbando en el corazón de la tierra.
De repente las voces callan, callan un minuto en memoria del toro, de su miserable vida, puesto en juego en el ruedo , de su herencia en vida y destino, la muerte. La impotencia nos oscurece los ojos nos hace odiar el mundo por un instante, mientras los asesins ríen se ríen de la sangre que un día podría ser la suya, de una vida , no inferior a la suya por un negocio criminal y por ...Vergüenza Nacional ¡!!!!!

No podemos salvarte la vida amigo, han puesto un precio muy alto a tus orejas , subvencionado pero el gobierno Español. Toro amigo estamos contigo” gritábamos mientras luchabas por tu vida en la arena cada puyazo que te daban a ti, lo sentíamos nosotros e nuestras propias carnes, como un gladiador en una batalla perdida de antemano porqué esta noche la mujer del torero dormirá con tus orejas bajo la almohada.
Otro silencio ...ahora el frío suelto alberga tus miedos y tu sangre que brota de todas partes de tu cuerpo cosido a heridas de mano negra, oyes los gritos y te preguntas ¿ Qué hice yo para acabar siendo un simple trapo sucio de sangra tirado en el suelo ?, lo peor ya pasó, duerme, duerme que tu sueño será eterno.
Y aún resuena un suspiro en las vacías paredes de la plaza, manchada de la sangre inocente de un toro que lucho por su vida hasta el final ”

Lidia Mesegué.

4 Comments

Carles Sampietro Lara @ dimarts, 01 d’abril, 2008

Hola Albert


Em sembla lamentable que encara es celebrin activitats culturals que permetin fer un espectacle en base al sofriment i mort d’un animal.

No estic en contra dels braus, m’agradarien que seguissin en actiu, és un activitat amb un vocabulari ric...però no entenc perquè cal clavar-li vanderilles, o espases al pobre brau.

Es pot fer un espectacle sense fer mal al brau, sense clavar res, mantenint la figura del torero i incloure-hi la figura dels recortadors (els que fan diblings) enlloc dels picadors i vanderilleros...

En fi, estic d'acord amb l'escrit.

Salut i república (sempre m’ha encantat aquesta salutació).

Carles Sampietro Lara @ dimarts, 01 d’abril, 2008

Hola de 9

Et concedeixo el Premi Dardo 2008; al meu bloc més informació sobre el guardó.

Ciao

Anònim @ dissabte, 05 d’abril, 2008

Ei Albert!
Sóc en Jordi, però mundialment conegut a la red com en Julen ( ara ja saps qui sóc)
La tauromàquia sembla ser que es un problema de tots, menys pels més patriotics, en fi, sencillament em sembla que España li interesa donar aquesta imatge de España y olé!, per poder vendre la nina vestida de flamenc i el brau.

A terme més enllà de la noticia,felicitats pel premi Dardo 2008 ( i això que només portem 3 mesos de any!) i que em sembla horrible, que no facis menció en lloc de la web del teu germà...que estarà en castellà, i es apolitica, ok,però coi!, la sang es la sang! XD

Apa! a guanyar més premis!

P.D.:El premi Dardo, a cuant es cobra?

Marrogant @ divendres, 11 d’abril, 2008

Sí, la veritat és que sembla mentida que encara pugui agradar aquest tipus de violència gratuïta. Matar per matar a éssers indefensos i a sobre defensar-ho és de malalt mental.

Generated Image