Comença la cursa a Esquerra

dimarts, de març 25, 2008, Posted by Albert, 6 Comments


Estar clar que tenim un problema, i no és diu 3 per cent,... amb els moviments del dia d'avui juntament amb els moviments del dia després de les eleccions donats l'escandalós i brutal descens en vots i diputats, estem donant una imatge de poca seriositat i de poc equilibri Político-Emocional.
Avui en Carod s'ha retirat de la cursa, massa pressió? o gest de generositat ¿¿? .
Esquerra Independetista ha presentat candidatura, i falta encara el nostre amic, Puigcercòs, avid de poder, que no trigarà massa en dir la seva, que juntament amb el pocionament d'en Carretero, està tot preparat.
La graella de sortida està definida, els motors fumegen , els altres equips fa dies que fan bon resultats, però nosaltres som així , diferents.
Ara mancaria saber qui té la pole, i qui té el millor motor.....
Esperem doncs, que esquerra , no fos l'equip McLaren, i aquestos candidats no fessin ni d'Alonso ni de Hamilton , de l'any passat.
Encara que el paral-lisme sembla , inadequat, i improdedent, em dona que això pot acabar com la formula 1 de l'any passat, un equip que ho tenia tot per guanyar , fent el ridicol davant de tot el món, ,ens hauria de servir aquest exemple, per veure que les coses s'han de fer en equip, i no podem deixar de perdre aquesta oportunitat de canvi i d'encaminar-nos cap a un horitzó clar.L'independència.

6 Comments

Anònim @ dimecres, 26 de març, 2008

eeei albert bon bloc, t'agrego.

ens coneixem d'alguna cosa?

Albert @ dimecres, 26 de març, 2008

bones, doncs no,crec que no ens coneixem, bé , suposo, potser ens hem vist, no sé si ets militant o no ?¿? .
acostumo a mirar blogs de la mateixa corda, ja m'entens , i els que m'agraden dono alguna opinió i convido a visitar el meu humil blog.

MSMJ @ dimecres, 26 de març, 2008

Com pot haver tanta gent de JERC-ERC amb bloc?

Anònim @ dijous, 27 de març, 2008

Jo no tinc bloc, tinc pàgina personal... és com a de més categoria i tal.

Anònim @ dimecres, 02 d’abril, 2008

Benvolgut Albert,

m'ha agradat molt l'al·legoria que has fet, trobo que és molt encertada.

Salut!

protectora animals Lydia Argilés. LLEIDA @ divendres, 04 d’abril, 2008

Acabo de llegir l'escrit sobre les curses de braus, moltes gràcies! Ens agrada molt trobar gent amb qui compartim idees!
Col·laboro en la protectora Lydia Argilès, i he arribat al vostre blog a través d'un missatge de l'Albert.
Albert, t'he contestat el missatge dintre del blog de la protectora, et deia que en principi sí que estem oberts, però que és millor que truquis a la Lydia per assegurar-te que hi és, el telèfon és 686234542.
M'ha agradat molt el vostre blog!

Generated Image