Crisi, crisi i més crisi

dimarts, de setembre 29, 2009, Posted by Albert, 7 Comments


Bé ara ens apujaràn els impostos, no està malament, si no fos que aquestos impostos cauràn en mans de alts funcionaris de baix perfil, que possiblement facin un mal ús d'aquestos diners públics.Repeteixo que no estic encontra de la pujada d'impostos, i m'agradaria que aquestos es poguessin palpar com passa a països com Noruega, Dinamarca, Suècia, Finlàndia, paradís del benestar social, i dels impostos altíssims pagats amb alegria pel sofert poble escandinau.

El problema de Zp, es que ha intentat imitar aquestos països, jo si pogués també ho faria, però el pobre home no va calcular bé, i va tindre una gran errada, Espanya.Això és el país de la pandereta i del bon viure, i hi ha coses que no es poden ni plantejar, donat que xoriços esperant diners públics per fer-se xalets, o finançar il-legalment el seu partit està farcit.

En fí, ara venen èpoques complicades, però no per a tots, el "Gran" Fernando Alonso, rebrà 25 milions d'Euros per temporada al fitxar per Ferrari, i aquest no patirà no, i farà més grossa la nòmina de joves mil-lionaris que no deuen tenir ni el graduat i tenen una fortuna que podrien aixugar els deutes de molts ajuntaments.



7 Comments

Ferran Porta @ dimarts, 29 de setembre, 2009

És ben bé que la crisi no és la mateixa per a tots, eh?

Manel Escribà @ dimecres, 30 de setembre, 2009

Jo sí que estic en contra de l'augment dels impostos. Està demostrat per economistes reconeguts mundialment que el pitjor que es pot fer en una crisi financera és apujar els impostos, simplement perquè si fins ara un anava en compte amb el que gastava, ara ja només gastarà en allò que sigui absolutament imprescindible i en aquest sentit és impossible reactivar l'economia.
Això sí, els sous de ministres, alts càrrecs, càrrecs de confiança, etc., etc., etc., aquests no es baixaran perquè 'és la xocolata del lloro'. Com dirien a l'APM: ho haveu vist? la mare que els va parir!!!

Per cert i ja que també has parlat dels països escandinaus, cal tenir en compte els salris i la renda per càpita d'allà. No és ni de lluny similar a la d'aquí.

Albert @ dimecres, 30 de setembre, 2009

bones companys, ehh, que no us penseu que sóc un abanderat de la apujada d'impostos, i que està clar que si hi ha un moment dolent per fer-ho , és ara, però el que està fent en zp, es corretgir les cagades que ha fet , fent xecs regals i subvencions a tort i dret....
El que comentes manel sobre els països escandinaus, sóc concient que els sous són molt diferents, però he tingut l'oportuniatat d'estar-hi allà, i realment t'adones que hi ha països que fan dels impostos una eina efifaç

0 @ dijous, 01 d’octubre, 2009

Hola Albert, jo estic a favor de pujar els impostos precisament als qui cobren més. Si, sense ser abusiu, seria progressiu però sense ser un espremedor (cobrar un 50% a qui guanyi 60000 a l'any es bastant fort).

I jo estic en contra de baixar els sous als ministres, alts funcionaris i co. Em sembla una mesura dictatorial e inconstitucional fins i tot. Ara bé, aplicar-lis un tribut temporal i desprès fixar-ne un de permanent em semblaria la millor idea.

O, també podem fer com Àngel Colom, un gran patriota MOLT HONEST.

Manel Escribà @ divendres, 02 d’octubre, 2009

Benvolguts amics,
sobre el comentaria dels sous dels ministres & cia. d'en Ràimon voldria afegir un detall que és el que sí que em fa regirar l'estómac.
Que tinguin un sou per la 'feina' que tenen, és un tema que no discutiré (potser sí que discutiria les quantitats d'aquests sous, però no vaig per aquí), però és immoral que cobrin pensions vitalícies per haver ostentat aquest càrrec ni que sigui un sol dia de la seva vida. Sabeu que per cobrar una pensió mínima és necessari haver cotitza durant 15 anys? I per cobrar el 100% de la jubilació en fan falta 35? Per regla general, les pensions més altes -les 'normals'- volten els 1500-1600 Euros bruts.
És o no injust?

Mireia @ divendres, 02 d’octubre, 2009

Alonso 25 milions d'euros, i sabeu quantes carreteres asfaltaran amb els seus impostos? Cap, ni una. Perquè fiscalitza a Suïssa. Així que tot aquest espanyolisme que defensa és de boqueta, les carreteres , hospitals etc de l'Espanya profunda la paguem els de sempre!

Albert @ dissabte, 03 d’octubre, 2009

mireia, això que comentes dels esportistes espanyols sempre m'ha fet gràcia, i després volen que reprentin l'españolidad pel mon, je,je...

Generated Image