Res a celebrar

dimarts, de juliol 01, 2008, Posted by Albert, 5 Comments


Felicitats a la Selecció Espanyola, els seus futbolistes i a tots aquells que gaudeixin dels seus èxits ( ben pocs per cert ), i poden gaudir d'aquest èxit sense precedents del futbol Espanyol.

S'ha de reconèixer que a nivell esportiu no han tingut rival, i es mereixen guanyar aquest títol, per el seu joc desplegat, per tant Felicitats.

Durant aquestos dies hi hagut moltes celebracions i moltes exaltacions de les banderes jo en canvi i crec que molts , no temin res a celebrar , la nostra en canvi no pot participar en aquest tipus de aconteixements esportius, potser si poguéssim no neccesitariem 44 anys per celebrar un títol, no ¿¿?

S'ha de reconèixer que amb aquestes jornades d'Eurocopa , s'han destapat molts sentiments espanyolistes que molta gent acomplexada, tenia amagada, em sembla molt bé , que un es senti Espanyol i ho vulgui demostrar als 4 vents, però també s'ha de respectar a la gent que no ens sentim Espanyols i aquesta "Roja" no ens fa trempera.

S'hauria de parar compte també, amb aquestes "fantàstiques" celebracions ,mostrant els sentiments patrios que tenen alguns, ja que queden retratats, com uns autèntics fanàtics i feixistes amb les seves banderas del agilucho, per cert totalment il-legals, perquè sembla que alguns poden portar les seves banderes inconstitucionals , i d'altres no poden, ara no faré apologia de res, peró tant il-licit és portar una bandera franquista com portar una bandera amb el símbol etarra, perquè ambdós representen la crueltat i el fascisme assassí, però uns les poden lluir sense cap mena de represalia, i d'altres si et descuides et fan d'alçar la mà quan veus una bandera Espanyola o surt el Rei per la tele, en definitiva cada dia tinc més clar que nosaltres no som d'eixe món.
Visca les seleccions Catalanes, visca Catalunya lliure

5 Comments

Sinblancaporelmundo @ dimecres, 02 de juliol, 2008

Doncs, nen, tu gozo en un pozo. Ahora que la gente cada d'ia m'as no le importa alzar su bandera espanhola en cualquier parte -incluso en sitios donde se les mata como en Catalunlla, s'i tambi'en all'i no os olved'eis de TLL y de las amenazas con balita en la frente inclusive para Albert Rivera, o Vasconia- pues no s'e qu'e vais a hacer. A lo mejor matarlos a todos en la c'amara de gas, seguir neg'andoles el pan y la sal culturalmente... o vais a dejar de vivir en vuestra burbuja naZionalista?

Tened en cuenta de que sois menos del 10% de la poblaci'on espanhola que pens'ais as'i. Que ahora o hasta ahora hab'eis tenido la suerte de que una gran parte de la poblaci'on del resto de E no os conoce. Cuando la gente se d'e cuenta de lo mucho que les odi'ais, de la ley del embudo y de la gran mentira que supone el uso de las lenguas regionales ir'eis por las letrinas para abajo...

En fin, temps al temps, noi. I gr`acies per la teva felicitaci'o.

Braquer @ diumenge, 06 de juliol, 2008

Estic totalment d'acord, la victoria de la "Roja" ha fet despertar, o mes ben dit, desenterrar tota aquella gent que fins ara passava desaparçebuda, no em preocupa, gens ni mica.
Per cert jo visc a Sabadell, pero la meva familia es de Vilamitjana, un poblet al costat de la conca de Tremp. Porto molt integrat el meu orgull pallarés! Visca Catalunya i Visca Lleida!

Martín L. @ diumenge, 06 de juliol, 2008

Tenint amb compte que Pinochet va ordenar matar 3000 xilens, i a Franco almenys se li conta uns 130000, i no m'equivoco ficant ceros, tant sol amb la repressió... hauria de tenir pitjor tracte aquesta bandera inconstitucional d'apologia feixista, que la que fa apologia al terrorisme que sobre ella recauen menys morts, però, que hi farem si en aquest país som tant benèvols que ara diuen que estava tant malament perseguir el català... com si no ho fessin encara tot signant absurds manifestos que no venen al cas, i no tenen raó. El que no saben aquestos nois es que si encara "hi sigues" ells serien els primers d'anar a la presó per ganduls que no treballen (avanç els mantinguts pels papis eren considerats ganduls i anaven a presidi), perquè moltes "manis", però, això d'amarrar el llom... si treballes no tens temps de manis.
Perdona per l'alteració, però, tot i essent conscient que no puc canviar a les persones, em sap greu que sol es quedin amb la part de la informació que els interessa tot descartant l'altra, la important.
Salut.

Alexandra @ dimarts, 08 de juliol, 2008

Estic completament d'acord amb tu, però el més trist de tot és que la premsa ha amagat tots els esdeveniments violents que han tingut lloc al voltant de la copa, com si pretenguessin que tot allò que ha passat només ha estat positiu i enriquidor.
Quanta falsedad!

locarles @ dilluns, 14 de juliol, 2008

Jo vaig gaudir molt amb l'Eurocopa, m'agrada el fútbol, però no vaig tenir cap tipus de passió. Hi ha d'haver gent de tot i per a tot, com a tot arreu. És normal que hagi esclat l'euforia, però hi ha signes que més valdria guardar-los a l'arxiu dels records i no desterrar-los mai més.

Generated Image