Premi GoldenBird

dissabte, de maig 17, 2008, Posted by Albert, 11 Comments

Bé, de nou he tingut l'honor de rebre un premi, en aquest cas desde el bloc d'en Carles Sampietro, Gotes d'Aigua , un bloc , del qual cada dia admiro més per el seu compromís social, i on és fa una molt bona pedagogia ecològica, cosa que fa falta en aquest país, per tant Carles, gràcies per el teu Bloc.
El premi, creat per Niñapajaro es concedeix tal i com diu “por nada en especial, tal vez simplemente por estar ahí, gracias por compartir vuestro mundoblog, no tiene ni bases ni normas ni prohibiciones”.


Per tant partint d'aquesta " no - norma" concediré, aquest premi, a aquestos blocs els quals tinc l'hàbit de mirar , si puc, cada dia, i que ells també , de tant en tant , també em miren, per tant una salutació des de Salut i república.

* El capita Tarragona (Albert )

* Dubtes relatius del coneixement (Maria)

* Masquedxte ( Miquel Angel )

* La llista d'en Raimon ( desde Mèxic )

* Boirina Verda ( Krugger )

* Podria ser pitjor (Nando)

* Bloc d'en Manel Escribà

* Bloc d'en Miquel Gil

* Lo lleidatà

* La dimensió de Jordi Castells

* El món d'en Julen

* Trilogia d'uns ideals

* Diari Albert Balada

11 Comments

Sinblancaporelmundo @ dissabte, 17 de maig, 2008

M'unisc al guardó atorgat a En Miquel, un veritable patriota català que no dubtaria a fer el que cal fer per a dur la independència a Catalunya.

Miguel Angel "almunia" @ dissabte, 17 de maig, 2008

Feia temps que no em donaven un premi, tot i que no es oficial, tot un honor. Gràcies!!!

0 @ dissabte, 17 de maig, 2008

Hola Albert

Moltes gràcies pel teu reconeixement; m'alegra que t'agradi el meu blog (i mira que es molt variat hehe).

De totes maneres, desprès d'haver estat quasi bé 1 any a Mèxic, en breu torno de nova compta a Catalunya amb el qual si vols podem coincidir.

Salut!

Miquel Gil de Arespacochaga @ dissabte, 17 de maig, 2008

Gràcies Albert. Si no t'importa tot i que tu ja tinguis el premi també seràs un dels meus premiats.

Saluts!

*MaRiA* @ diumenge, 18 de maig, 2008

Moltes gràcies pel premi, Albert!
I és clar, gràcies també per llegir sempre que es pot!
Salutacions!

Babunski @ diumenge, 18 de maig, 2008

Agraeixo el premi al meu humil bloc. Prometo escriure més sovint, et veig malalt de bloc, jjejeje... M'has enganxat uns dies a Londres, però ja tinc 3 articles nous per compensar!

Salut i República!

Alan @ dilluns, 19 de maig, 2008

"La Dimensió" s'escriu amb "s"!
Apa, salut!

Unknown @ dilluns, 19 de maig, 2008

Gràcies Albert per concedir-me un premi perquè sí; com em deia recentment Toni Ibañez: "ens llegirem a la xarxa". Feliç destí.

Anònim @ dilluns, 19 de maig, 2008

Donar un premi es mostrar el teu criteri i escollir allò que creus que es bo; m'afalaga que les meves paraules escrites puguin ser reconegudes, si mes no, apreciades per algú que pensi alhora igual i diferent a mi, sempre que hi hagi respecte i bons arguments, les teves paraules, i les de tots els blocaires que diguin la seva sense esma de crear conflictes, seran dignes del meu respecte i reconeixement.
Que la política 2.0 ens mantingui units sempre, i que mai ens manqui el respecte que s'enyora en el món real.
Molt agraïda Albert.
Salut i República

Manel Escribà @ dimarts, 20 de maig, 2008

M'afegeixo als agraïments per tal honor!
Crec que és molt d'agrair que algú que, tot i que un no sigui un personatge (diguem-ne) mediàtic, hi hagi altres persones que tinguin ganes de 'perdre el temps' llegint els pensaments que hom pot tenir, encara que puguin ser irrellevants per a ells.

De nou: moltes gràcies i felicitats pel teu bloc, que també mereix estar entre els premiats!!!

Enric @ dijous, 22 de maig, 2008

Moltes gràcies pel premi, s'agraeix...a veure si actualitzo una mica el bloc.

Ara, el que us mereixeu el premi sobretot, sou vosaltres, tu i el que ho va començar!

Faré una ullada a tots els blocs premiats que segur que mereixen la pena!

Salut!

Generated Image