Es pot navegar per internet sense navegador ?

dissabte, de maig 03, 2008, Posted by Albert, 4 Comments

L'èxit de l'informàtica, ha sigut quan aquesta s'ha apropat al gran públic,quan va deixar de ser una eina només d'informàtics, ingeniers, matemàtics, per ser una eina per a tothom, el marit, la mestressa de casa, el nen, l'estudiant de primària... i això ho va saber veure molt bé un gurú de l'informàtica i tècnologia, el Sr. Bill Gates, per crear un sistema operatiu , proper i molt senzill d'utililitzar per a tots els colectius, el Windows.
Un altre fenòmen per impulsar l'infomàtica com a medi d'oci va ser l'aparició pública d'internet, al 1989, gran èxit, i a data d'avui pensem , que fariem sense internet, ?¿?Bufff, mare de déu !!!!
Doncs imaginem que no temin navegador, podriem navegar, ?¿?¿ es clar !!! com ?¿? fàcil.




1.- Obrim un document wordPad (*.doc).

2.- A la barra "de herrramientas "superior, fem clic a "Ayuda" i, a continuació, a sobre de "Temas de Ayuda".

3.- Fem clic dret sobre la barra d'estat (la barra blava superior de la finestra).
4.- Seleccionem "Salto a dirección URL..."
5.- A la casella que ficariem doncs l'adreça que volem accedir http://www.albertarque.bloqspot.com/, per exemple.

4 Comments

Miquel Gil de Arespacochaga @ diumenge, 04 de maig, 2008

No hagués dit mai que es pogués fer això.

Recordo que fa anys havia entrat a internet des de la opció "El meu Ordinador", a l'escriptori.

Saluts

Albert @ diumenge, 04 de maig, 2008

de vegades , només cal rebuscar una mica, ja saps que en el món informàtic...gairebé res és imposible.

Manel Escribà @ dilluns, 05 de maig, 2008

El que trobo més curiós de tot plegat (i ja em perdonaràs que no tingui res a veure amb el tema en concret), és que un senyor que fa el millor invent dins del món informàtic, dient-se Gates, que vol dir "portes", li posi a aquest invent Windows, que vol dir "finestres".
Tenia por a que no sortís com esperava i no volia acompanyar per sempre més el seu nom a un invent ridícul? Falta de "ego"?
Ja em perdonaràs. És dilluns, venim d'un pont...

Miguel Angel "almunia" @ dimarts, 06 de maig, 2008

He vist el teu missatge al meu bloc. M'he passat per el teu i està molt bé.

Et passo el meu link perquè l'afegeixis, jo ja he fet el mateix amb el teu.

www.masquedxrte.blogspot.com

Generated Image