Spanish Tour 09

dilluns, d’octubre 12, 2009, Posted by Albert, 7 Comments


València, Alacant, Múrcia, Almeria, Granada, Málaga, Cádiz, Mérida, Madrid, Salamanca, Valladolid, Burgos i Logronyo i a casa...

No, no són les ciutats del tour del Canto del Loco, ni els equips de la nova lliga de fútbol, és la meva ruta hispánica, que por motius laborals he de recórrer durant els propers 9 dies.

La veritat , que anar per aquestos mons, per aquest país tant proper i tant hostil alhora , em fa una mica de mandra, perque l'etiqueta de català un sempre la porta a sobre i ara per ara sembla que es perillós, sobretot després de la resaca hispana del 12-O ( per cert ,res a celebrar...),com deia mandra , sobretot si vas a parlar amb gent, que és el meu cas..

Bé, doncs això ,només dir-vos que durant uns dies no crec que pugui gaudir dels vostres blocs ni comentaris.
Salut.

7 Comments

Ferran Porta @ dilluns, 12 d’octubre, 2009

Doncs apa, a practicar el castellà i a disfrutar tant com puguis de llocs com Salamanca; política a banda, és una ciutat molt maca.

¡Buen viaje! :)

Albert @ dilluns, 12 d’octubre, 2009

gracias compañero, espero practicar el idioma y la cultura hispana....tendré que ir a los toros ?¿?¿'

Carquinyol @ dimarts, 13 d’octubre, 2009

Doncs apa que sigui lleu... en tot cas, a València capital sempre tens el Centre de Cultura Octubre (on està la llibreria 3i4) i allà dins tenen una cafeteria molt decent.

I per Mérida, i terres extremenyes, no t'estranyis si veus que als bars tenen "catalana de jamón"...

Albert @ dimecres, 14 d’octubre, 2009

hola carquinyoli, la veritat que no paro gaire als llocs, vaig per feina, però a mérida si que estaré de week end....lo de extremadura potser que no m'extranyi si vec "catalanes colgados" ....no?¿?¿?

Babunski @ divendres, 23 d’octubre, 2009

Bé, tampoc és profund-profund del tot. Jo vaig haver de fer Albacete-Ciudad Real-Cuenca-Teruel... i allò sí sembla estancat als anys 60.
Cuida't!

Manel Escribà @ dijous, 29 d’octubre, 2009

A hores d'ara ja hauràs tornat... ja ens explicaràs les teves aventures. Enlloc de 'Tintín al Tibet', llegirem 'Albert a Hispània'.

Albert @ divendres, 30 d’octubre, 2009

està bé ...aquesta .... lo millor les autovies extremenyes...la veritat ja les voldriem a casa nostra....

Generated Image