El llibre del Sant Jordi.....

dissabte, d’abril 25, 2009, Posted by Albert, 5 Comments





Fent referència al comentari del Raimon al meu darrer post, de comentar el "nostre" llibre de Sant Jordi, a mi m'ha caigut, Crònica de la independència, de Patrícia Babancho, una periodista argentia que fa 27 anys que viu a Catalunya.


L'he fullejat una mica i pinta bé, i la temàtica, enlluernadora, esperençadora i sommiadora, és la crònica de la independència de Catalunya explicada 30 després, ja farem el post corresponent.
Aprofito per comentar , i torno a estar de cel-lebracions, que ja porta aquest humil i senzill bloc , 5000 visites, moltes gràcies a tots i totes.

5 Comments

Ferran Porta @ dissabte, 25 d’abril, 2009

Aquest és un dels llibres que ni m'han regalat ni m'he comprat... però que acabaré llegint perquè em sembla que pot ser interessant. Disfruta'l i ja ens en faràs cinc cèntims, quan l'hagis acabat (ep!, però sense massa detalls :-))

0 @ dissabte, 25 d’abril, 2009

Enhorabona per les estadístiques del teu gran bloc Albert!

Bé, pinta molt interessant aquest llibre. Estaré a l'aguait de quan publiquis les teves opinions sobre aquesta obra.

Salut!

Babunski @ dissabte, 25 d’abril, 2009

Com ha dit el Ferran, no era prioritari però de ben segur que l'acabaré llegint.

Enhorabona per l'estadística... llàstima de no haver-ho fet jo al meu bloc això de les estadístiques... ara em faria gràcia saber quanta gent hi ha voltat.

kweilan @ dissabte, 25 d’abril, 2009

Felicitats pel post n. 100 i per les visites. Ja comentaràs el llibre a veure què t'ha semblat.

Albert @ diumenge, 26 d’abril, 2009

Bones companys, doncs bé ja farem el post de llibre, trigarà una mica, ja que m'estic llegit Els pilars de la terra de Ken Follet, és allò que algun cop vam parlar amb el ferran de les llistes de llibres pendents de llegir, doncs aquest estava a la llista, però la mandra de llegir 1.350 pàgines sempre m'ha fet enrrera, el vaig començar no fa gaire, vaig per la mitat, en quan l'acabi , em posaré amb el de la crònica de la independència i llavors us diré...
Salutacionss

Generated Image