Illa a la vista !!!!

dilluns, d’agost 11, 2008, Posted by Albert, 8 Comments


Alguns, per fi, comencem les vacances, i en el meu cas l'aprofitaré per visitar l'illa de Sicilia durant unes setmanes , això vol dir que al ja poc material que fico al blog ( culpa de l'estiu) , ara estaré uns dies fora i viatjaré una mica.
Un, viatja per poder conèixer altres cultures, altres sabors, sentir gent , idiomes, menjar d'altres especialitats, en fi, que viatjar és lo més proper al coneixement del món, a enriquir-te , només mirant el passar d'una gent que fa el seu dia a dia.

8 Comments

Anònim @ dilluns, 11 d’agost, 2008

its good to know about it? where did you get that information?

Anònim @ dilluns, 11 d’agost, 2008

yeah! its much better,

Carles Sampietro Lara @ dimarts, 12 d’agost, 2008

Un bon viatge eh!! Jo al juliol vaig escapar-me 4 dies a Amsterdam.

Disfruta-ho

Julen_Arké @ dimarts, 12 d’agost, 2008

Bon viatgeeeee

Babunski @ dijous, 14 d’agost, 2008

Bon viatge... jo em vaig quedar a la famosa illa alemanya de... Mallorca.

zel @ dissabte, 16 d’agost, 2008

Oooooooooooooooooohhhhhhhhh, quina preciositat, jo, de fet, voldria ser rodamón... fent de mestreta...

Unknown @ dilluns, 18 d’agost, 2008

Aprofita i gaudeix de tot plegat i no oblidis la cultura, sisplau!

Mikel @ dimarts, 26 d’agost, 2008

la foto te un pinta genial!!

Generated Image